Nothing in March

Salı, Mart 07, 2017

 Yeni bir ay ve yeni sanat programı ile tekrar buradayım. Bu ay da az ve öz tutarak listeme aldığım tüm mekanları çalışmaları görmeyi hedefliyorum.. Hadi hemen yazıya geçelim.

 artSÜMER

 Bahar Yörükoğlu'nun artSÜMER'deki ilk kişisel sergisi “Belki de Senin Gibi Olmak İstiyorum” listemde ilk sırada. Sergi kapılarını 10 Mart tarihinde açılıyor ve 22 Nisan'a kadar sürecek. Adını Chris Kraus’un 1997 yılında yayımlanmış romanı "Dick’i Seviyorum" dan alan sergide Bahar Yörükoğlu'nun yeni işlerini izleyeceğiz..


 Pşisel Sergi


 İkinci sırada, eş zamanlı olarak Alt Sanat Mekânı, Galerist, MARS istanbul, REM Art Space’de Vahit Tuna’yı izleyeceğimiz "Pşisel Sergi"  isimli üçüncü kişisel sergisi var. Serginin dört farklı mekâna yerleştirilmesini; yapıt/zaman/mesafe/bellek kavramlarını yeniden okumaya teşvik etmek ve alışılageldik sergi izleme biçimlerinin dışında yeni bir deneyim alanı sunması.." şeklinde anlatıdığı belirtilmiş. Sergi 7 Mart - 8 Nisan tarihleri arasında ziyaret edilebilir, not  almayı unutmayın.



 Ayrıca İstanbul Modern'deki "Liman" isimli sergi ve Pera Müzesi'ndeki Mersad Berber'in "Bir Bosna Alegorisi" isimli iki sergiyi de görmeyi planlıyorum. Bakalım program uymak benim elimde, güzel bir ay olsun şimdiden. Sanat dolu bir bahar ayı diliyorum.. 

You Might Also Like

0 yorum

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *